אז מה כן?

קודם כל לדבר על זה. באמת, בפתיחות. לחקור ביחד מהם הרצונות והגבולות שלכם, לבחון מה מתאים *לכם*. להתנסות, ביחד, לאט, תוך כדי רגישות והקשבה האחד לשניה. ואם זה מתאים לשניכם ויש סקרנות ורצון, אפשר גם להתנסות במגע ואינטימיות עם אנשים נוספים, לבדוק איך זה מרגיש באמת, תוך שיח על הרגשות שזה מעלה.
אולי תגלו שזה דווקא מחבר, אפילו מדליק.

מה תקבלו בסדנא?
בסדנת הלילה שלנו לזוגות חוקרים תקבלו מרחב לחקור ביחד, עם זוגות נוספים במרחב, את הרצונות, התשוקות והגבולות של מערכת היחסים שלכם. בתוך מסגרת בטוחה, מונחית ומשוחחת. תקבלו הזדמנות לשחק ולהתנסות עם זוגות חוקרים נוספים, באינטימיות, מגע, ואירוטיקה, במינון ובקצב המדוייק לכם.
איך זה קורה בפועל?

בשלב הראשון נבנה יחד את האינטימיות והביטחון הדרושים למסע שלנו. באמצעות ערכת קלפים קסומה (ל"לשחרר דרקונים") נוכל להכיר אחד את השניה, לצלול ולהעמיק בשיח, במפגש עם הפחדים ("הדרקונים") שלנו, הרצונות והכמיהות. נכיר את הזוגות הנוספים במרחב, את מסע החקירה שלהם בתוך מערכת יחסים ואת המקומות בהם זה פוגש אותנו.

בשלב השני, לאחר שיצרנו ביחד אינטימיות וביטחון במרחב שלנו, ניכנס למעבדת המחקר שלנו. נעבוד בזוגות האורגניים שלנו וביחד נחקור עם זוגות נוספים במרחק נתנסה בעדינות בצירוף של אנשים נוספים לאינטימיות הזוגית. בחלק זה נעבוד ברביעיות, כל זוג עם זוג נוסף, ואנחנוננחה אתכם בתרגילים שונים שיעניקו לכם כלים לתקשורת בתוך סיטואציה אינטימית והתנסות מעשית באינטראקציות הכוללות מגע, עונג, ואירוטיקה, במינון אותו אתם בוחרים בכל אינטראקציה.

ולבסוף נעבד ביחד את החוויות שעברנו ונצא עם תובנות וכלים להמשך מסע החקירה הזוגי, וכנראה גם עם חברים חדשים.

הגשת מועמדות לסדנה

למי זה מתאים?

אנחנו שי ושני


בני זוג ושותפים למסע לחקר עצמנו דרך עולמות הא-מונוגמיה, אינטימיות ומיניות.

כל מה שבתכל'ס צריך לדעת

סדנה לילית שמתקיימת בדרך כלל בימי חמישי ושישי, במרחב קסום ואינטימי בשכונת פלורנטין

המעבדה למתחילים אורכת 5 שעות ומחירה 600 ש"ח לזוג
המעבדה ל"מנוסים" אורכת 4 שעות ומחירה 450 ש"ח לזוג

כולל נשנושים ופינוקים

הצטרפו לקבוצת העדכונים על מועדי הסדנאות

הסדנה מיועדת לכ8-12 זוגות לפי קבוצות גיל

הסדנה לא מתאימה לכולם ואנו מתנצלים מראש אך לא נוכל לקבל את כל מי שיגיש בקשה